Nyheder
Jobs


Salling Group om ny satsning: - Vi er her for kundernes skyld



Onsdag den 25 januar 2023 kl. 06:00 af: RedaktionenFoto

Efterspørgsel fra kunderne får Salling Group til at ændre i sortimentet, så flere varer får en særlig mærkning.

Varer med Nøglehulsmærket er i høj kurs hos kunderne i Salling Group.

Derfor begynder dagligvarekoncernen at skaffe endnu flere varer med det lille nøglehul på emballagen. Ved udgangen af 2023 skal antallet gerne være vokset med 30 procent.

- Vi er her for kundernes skyld, ellers var vi her ikke, og derfor bestræber vi os hele tiden på at gøre hverdagen nemmere for dem, siger Brian Nyeng Olesen, indkøbschef i Salling Group.

- Nu tager vi endnu et skridt i retningen af at gøre det lettere for kunderne at vælge Nøglehulsmærkede varer til, øge synligheden af Nøglehullet på vores egne varer og fremhæve dem i tilbudsaviserne, siger han.

I Føtex og Bilkas tilbudsaviser sættes der også fokus Nøglehulsmærket ved at samle varerne i butikkerne og klare, hvad mærkningen står for.


FOKUS PÅ NØGLEHULSMÆRKNINGEN

Kilde: Salling Group


LÆS OGSÅ: Coop sløjfer egen varemærkning




Forrige  Til oversigten  Næste
Søgte du web-udgaven af detailfolk.dk? – klik her