Salling Group om ny satsning: - Vi er her for kundernes skyld

Onsdag den 25 januar 2023 kl. 06:00 af: RedaktionenFoto
Efterspørgsel fra kunderne får Salling Group til at ændre i sortimentet, så flere varer får en særlig mærkning.
Varer med Nøglehulsmærket er i høj kurs hos kunderne i Salling Group.
Derfor begynder dagligvarekoncernen at skaffe endnu flere varer med det lille nøglehul på emballagen. Ved udgangen af 2023 skal antallet gerne være vokset med 30 procent.
- Vi er her for kundernes skyld, ellers var vi her ikke, og derfor bestræber vi os hele tiden på at gøre hverdagen nemmere for dem, siger Brian Nyeng Olesen, indkøbschef i Salling Group.
- Nu tager vi endnu et skridt i retningen af at gøre det lettere for kunderne at vælge Nøglehulsmærkede varer til, øge synligheden af Nøglehullet på vores egne varer og fremhæve dem i tilbudsaviserne, siger han.
I Føtex og Bilkas tilbudsaviser sættes der også fokus Nøglehulsmærket ved at samle varerne i butikkerne og klare, hvad mærkningen står for.
FOKUS PÅ NØGLEHULSMÆRKNINGEN
- Satsningen på flere fødevarer med Nøglehulsmærket kommer efter en løbende dialog med kunderne, der ønsker flere af disse varer samt en øget tilgængelighed og synlighed
- Fra januar 2022 og frem til udgangen af 2023 er antallet af fødevarer med Nøglehullet øget med mere end 30 procent
- I dagligvarekæderne, Netto, føtex og Bilka er der mere end 800 varer, der har Nøglehulsmærket
- Der vil komme opskrifter på Salling Groups sociale medier og på hjemmesiderne, hvor der vil være fokus på grønnere retter, inspiration til mere plantebaseret mad og kødfrie dage
Kilde: Salling Group
LÆS OGSÅ: Coop sløjfer egen varemærkning
Forrige | Til oversigten | Næste |