Nyheder
Jobs


Salling Group indgår partnerskab med nyt bureau



Tirsdag den 14 september 2021 kl. 11:32 - Kilde: Dansk Markedsføring

Dagligvarekoncernen Salling Group har valgt et bureau, som får til opgave at klare medieindkøb for alle kæderne.

Bureauet Publicis Danmark skal fremover stå for medieindkøb i Salling Group. Det skriver Dansk Markedsføring.

Partnerskabet gælder for alle brands i Salling Group, men kun for kampagner i den fysiske verden - markedsføring på nettet er ikke en del af aftalen.

- Kulminationen på 2,5 års slid! Holdet har aldrig været stærkere og nu begynder det at give pote. Kæmpe respekt til hele huset og holdet som stod på scenen i Brabrand (Salling Groups hovedkvarter, red.) og blev skamrost, skriver Kenneth Brinkmann i et opslag på LinkedIn. Han er adm.direktør i Publicis,

Hvor stort budgettet kommer til at være, holder parterne for sig selv.

Salling Group har kæder som Føtex, Bilka, Netto, Salling og BR. I det seneste årsregnskab, som gælder for 2020, nåede omsætningen 60,9 milliarder kroner.

LÆS OGSÅ: 155 butikker i Salling Group har fået nyt udstyr


Link til artikel på Dansk Markedsføring

Forrige  Til oversigten  Næste
Søgte du web-udgaven af detailfolk.dk? – klik her