Nyheder
Jobs


Et bud på fremtidens indkøbskurv bliver nu testet i Netto



Mandag den 23 maj 2022 kl. 06:00 af: Redaktionen

I fem Netto-butikker er der nu sat digitale indkøbskurve frem til kunderne. - Detailbranchen udvikler sig hele tiden, siger direktør.

Frem til den 1. juli tester discountkæden Netto digitale indkøbskurve i fem af sine butikker.

Når kunderne fylder indkøbskurven op, bliver varerne automatisk registreret ved hjælp af Nettos egen app - Netto+ - og på den måde er det ikke nødvendigt at skulle betale ved de sædvanlige kasselinjer.

- Vores mål er hver dag at give kunderne endnu bedre indkøbsoplevelser. Og mens nogle gerne vil bruge ekstra tid på at finde de helt rigtige varer, er vores nye løsning et tilbud til dem, som ønsker at komme nemt og hurtigt gennem indkøbene og den efterfølgende betaling.

Indtil videre er løsningen med digitale indkøbskurve kun implementeret ét andet sted i verden - nemlig hos den japanske kæde H20.

- Detailbranchen udvikler sig hele tiden, og hvis vi fortsat skal være aktuelle for vores kunder, skal vi også være villige til at afprøve fremtidens løsninger i dag. Kunderne efterspørger innovation, og derfor glæder vi os til teste det nye checkoutsystem som de første i hele Europa i fem Netto’er, siger Braw Bakir.

Nettos samarbejdspartner er den new zealandske virksomhed Imagr, som laver automatiske checkout-løsninger til supermarkeder.

LÆS OGSÅ: Her er den nye landedirektør for Netto Danmark 




Forrige  Til oversigten  Næste
Søgte du web-udgaven af detailfolk.dk? – klik her