Nyheder
Jobs


Topchef om nyt koncept: Satser på fem mio. i hurtig omsætning



Tirsdag den 23 februar 2021 kl. 10:50 af: Kristian Holgersen

Torsdag aften går en af landets store varehuskæder i luften med live videoshopping. Det skal få millionerne til at rulle.

Elektronikkæden Power har valgt at gøre live videoshopping til en fast del af salgsstrategien.

På de asiatiske markeder er konceptet meget populært, og det har efterhånden også spredt sig til resten af verden, hvor butikker sælger produkter direkte til kunderne gennem livestreams på sociale medier.

- Live videoshopping er TV Shop, som møder Facebook og e-handel. Konceptet er eksploderet i udlandet, og vi er nu klar til at gøre det stort i Danmark. Vi ser et enormt forretningspotentiale og er derfor gået all-in med en millioninvestering i Power TV, siger den adm. direktør, Jesper Boysen.

Til formålet har Power bygget et helt nyt studie, som bliver taget i brug for første gang, når premiereshowet  sendes torsdag aften på Facebook.

Direktøren forventer tusindvis af seere og en hurtig omsætning på flere millioner kroner.

- Vi forventer allerede på premiereaftenen, at flere tusinde danskere vil klikke sig ind på vores Facebook-event. Vi skal have tømt vores lager, før vi modtager nye sendinger fra Asien, så der bliver skruet godt ned for prisen, siger Jesper Boysen og fortsætter:

- Det plejer danskerne at tage godt imod, og vi går da også efter at omsætte for mere end fem millioner kroner under showet. Der bliver fuld fart på.

LÆS OGSÅ: Power rykker på kæmpe tv-efterspørgsel




Forrige  Til oversigten  Næste
Søgte du web-udgaven af detailfolk.dk? – klik her