Nyheder
Jobs


Sætter tv-studier op i flere butikker


Foto: Matas
Tirsdag den 5 maj 2020 kl. 11:21 - Kilde: Børsen

Ifølge direktøren for e-commerce bliver nethandel taget til et helt nyt niveau i Matas. Et af de nye tiltag er tv-studier i butikkerne.

Butikskæden Matas sætter ekstra tryk på den digitale del af forretningen, skriver Børsen.

Der er blandt andet sat tv-studier op i flere butikker, så medarbejdere og influencere kan præsentere produkterne direkte på netbutikken.

- Vi tager vores onlineshopping til et helt nyt niveau. Hvor traditionelle webshops har været et varekatalog, hvor du kan sige efter produkter, kan du nu få den samme rådgivning digitalt som i butikken, siger Brian Andersen, direktør for e-commerce, til Børsen.

Gennem de seneste år har Matas brugt en betydelig mængde ressourcer på at opruste digitalt, og det har været med til at få salget på nettet til at vokse.

I regnskabet for årets tredje kvartal, som blev lagt frem i slutningen af februae, kunne Matas.dk notere en vækst på 84 procent.

LÆS OGSÅ: Forbrugerne kaster sig over helt bestemte varer i Matas


Link til artikel på Børsen

Forrige  Til oversigten  Næste
Søgte du web-udgaven af detailfolk.dk? – klik her