Nyheder
Jobs


Rabat-tørstige kunder er utilfredse med Nemlig.com


Foto: nemlig.com
Onsdag den 26 juni 2019 kl. 11:12 - Kilde: TV2

Flittig brug af rabatkoder fik netsupermarked til at annullere en hel række ordrer. Kunderne får opbakning fra seniorjurist.

Da Nemlig.com opdagede, at nogle kunder havde brugt flere forskellige rabatkoder ad gangen, blev ordrerne trukket tilbage igen. Det skriver TV2.

Ifølge handelsbetingelserne må der kun bruges en enkelt rabatkode, men det fremgik ikke klart nok, lyder det fra en større gruppe kunder.

De lufter deres utilfredshed på Trustpilot, mens der gennem en gruppe på Facebook arbejdes på en fælles klage til Forbrugerombudsmanden.

Kunderne får støtte fra Martha Nør Kjeldsen, seniorjurist i Forbrugerrådet Tænk.

- Det er Nemlig.com, der har ansvaret for, at der klart og tydeligt står i deres handelsbetingelser, at man kun må bruge én rabatkode per ordre, siger hun til TV2.

Nemlig.com beklager fejlen. Netsupermarkedet har præciseret handelsbtingelserne og har sendt de pågældende kunder en ny rabatkode på 100 kroner som kompensation.

LÆS OGSÅ: Netsupermarked sender elbiler på gaden - topchefen tror på droner


Link til artikel på TV2

Forrige  Til oversigten  Næste
Søgte du web-udgaven af detailfolk.dk? – klik her