Nyheder
Jobs


Nemlig køber ny løsning midt i opturen



Torsdag den 4 juni 2020 kl. 11:56 af: Redaktionen

Med en samlet løsning vil Nemlig.com gøre forsyningskæden mere effektiv. - Vores nye løsning blev sat på prøve under COVID-19.

Coronakrisen er langtfra en krise for netsupermarkedet Nemlig.com, som har oplevet en markant tilstrømning af kunder siden den delvise nedlukning af samfundet trådte i kraft.

For at holde styr på den stigende efterspørgsel får Nemlig.com nu hjælp fra firmaet Relex Solutions, som er en udbyder af software til detailoptimering.

Det skriver parterne i en pressemeddelelse.

Nemlig.com indfører en samlet forecast-løsning, som skal effektivisere forsyningskæden og lave prognoser for salget for hver enkelt vare.

- Vi oplever meget stor vækst, så det er utrolig vigtigt med en løsning, som giver os mere kontrol over vareflowet, som er fleksibel og som nemt og hurtigt kan tilpasses forandringer, siger kategoridirektør Jack Enevoldsen fra Nemlig.com.

- Vores nye løsning blev sat på prøve under COVID-19 pandemien, og selv under så uforudsigelige omstændigheder har Relex bevist hvor ubesværet vi kan tilpasse vores løsning under nye og hastigt forandrende vilkår.

I det seneste årsregnskab, som gælder for 2018/19, omsatte Nemlig.com for 1,44 milliarder kroner - en stigning på 23 procent i forhold til det foregående år. Bundlinjen lød til gengæld på minus 52 millioner.

LÆS OGSÅ: Nemlig: Coronavirus påvirker kundernes indkøb

 




Forrige  Til oversigten  Næste
Søgte du web-udgaven af detailfolk.dk? – klik her