Nyheder
Jobs


Elgiganten opruster med kundeklub


Foto: Joakim Mangen/Elkjøp
Tirsdag den 8 oktober 2019 kl. 06:00 af: Redaktionen

Ifølge topchefen skal en ny kundeklub være med til at løfte Elgiganten ind i fremtiden.

Med lanceringen af en ny kundeklub håber Elgiganten på at komme endnu tættere på sine kunder. Det skriver elektronikkæden i en pressemeddelelse.

- Kundeklubben skal være med til at løfte os endnu et skridt ind i fremtiden, hvor både relevans og 1 til 1 markedsføring kommer til at spille en vigtig rolle i forholdet til vores kunder, siger Peder Stedal, der er administrerende direktør for elektronikkæden.

- Vi kan nu blive endnu mere relevante for vores kunder og skræddersy tilbud til dem, så de får endnu bedre oplevelser hos os, fortsætter han.

Bedre kundeoplevelser

Hvert år tager Elgiganten imod over 12 millioner besøgende i varehusene, mens tallet er 40 millioner for netbutikken. Med en kundemasse på den størrelse, er det vigtigere end nogensinde at ramme rigtigt så tidligt som muligt i købsprocessen, lyder det fra Elgiganten.

- Vi har rigtig mange kunder, og hvis vi ved mere om dem, kan vi tilbyde dem endnu bedre kundeoplevelser. Derfor har vi set på forskellige måder vi kan bygge loyalitet på, og samtidig komme tættere på vores kunder, siger Peder Stedal.

- Målet er, at kunderne som besøger os, uafhængig af i hvilken kanal, skal få den hjælp og vejledning som skal til for at man bliver glad for sit valg, siger han.

Elgiganten har 38 danske varehuse. De var med til at sikre en omsætning på 6,2 milliarder kroner i regnskabsåret 2018/19.

LÆS OGSÅ: Benhårdt marked presser Elgiganten




Forrige  Til oversigten  Næste
Søgte du web-udgaven af detailfolk.dk? – klik her