Nyheder
Jobs


Elgiganten ringer julen ind med en kortfilm


Foto: Joakim Mangen/Elkjøp
Tirsdag den 4 december 2018 kl. 06:00 af: Kristian Holgersen

En kortfilm på fire minutter er julens store marketing-nummer hos Elgiganten. Se den her.

Elgiganten ringer i år julen ind med en julefilm på fire minutter, som bliver vist på nettet og i en forkortet version på tv.

Ifølge elektronikkædens administrerende direktør har filmen et særligt budskab.

- Vi vil gerne fortælle, at en gave er mere end blot det fysiske produkt. Vælger man sin gave med omhu og omtanke for modtageren, så kan den blive langt mere end det, siger Peder Stedal i en pressemeddelelse.

Filmen understøttes af en undersøgelse foretaget af YouGov for Elgiganten, der viser, at 68 procent af de adspurgte foretrækker at give gaver fremfor at modtage.

Samtidig mener 9 ud af 10, at det er vigtigt, at gaven falder i modtagerens smag.

- Når danskerne handler gaver hos os, så kan vi høre, at de har forberedt sig godt og lagt kræfter og omtanke i valget af netop den gave, de har besluttet sig for at købe, siger Peder Stedal.

- Vores opgave er så at give dem så god og tryg en handel, at de også føler, at vi også i Elgiganten er mere end bare ting. Vi er 2.300 medarbejdere, der også i julen vil gøre vores allerbedste for, at danskerne får en god oplevelse, når de handler ind, fortsætter han.

Filmen er produceret af bureauet NORD DDB i samarbejde med Bleck og instruktør Rune Milton.

LÆS OGSÅ: Mens rivalen satser småt: Så stor er den nye Elgiganten




Forrige  Til oversigten  Næste
Søgte du web-udgaven af detailfolk.dk? – klik her