Nyheder
Jobs


Coop hæver indsatsen i jagten på online-kunder



Tirsdag den 13 august 2019 kl. 11:13 af: Kristian Holgersen

Dagligvarekoncernen kalder selv nyt tiltag for en optrapning af online-krigen i København. Det handler om levering af dagligvarer.

Coop.dk Mad har løftet sløret for sit seneste træk i kampen om kunderne på markedet for netsupermarkeder.

Alle kunder i København kan nu få leveret deres varer direkte til døren, også selvom de ikke er hjemme. Det skriver Coop i en pressemeddelelse.

Den service har ikke tidligere været københavnerne forundt.

- Vi lever af at gøre danskernes hverdag nemmere, siger Morten Viktor, der er kommerciel direktør i Coop.dk Mad. Han fortsætter:

- Det er sjældent man ved, hvornår man præcist er hjemme, og derfor er det yderst bekvemt at få dine dagligvarer leveret til døren uden, at du behøver selv at være hjemme.

Bestiller man varerne inden midnat, så bliver de leveret dagen efter inden klokken 16 foran ens dør. De mange københavnere, der bor i etageejendomme, skal sørge for adgang til opgangen.

I modsætning til konkurrenten Nemlig.com, der koncentrerer sig om områderne omkring landets tre største byer, leverer Coop. Mad til hele landet.

Netsupermarkedet åbnede i 2016 med 7.500 dagligvarer i sortimentet. Siden er der også kommet måltidskasser og intelligente opskrifter til, ligesom en række specialbutikker for f.eks. økologi, vin og vegetariske varer.

LÆS OGSÅ: Coolshop er klar med lyn-levering: Konkurrenter kan få samme service




Forrige  Til oversigten  Næste
Søgte du web-udgaven af detailfolk.dk? – klik her