Nyheder
Jobs


Bandlyste kunder brokker sig over Boozt


Foto: Boozt.com/screendump
Fredag den 29 november 2019 kl. 11:09 - Kilde: BT

Flere kunder føler sig uretfærdigt behandlet af Boozt.com, fordi de er blevet udelukket fra at handle hos modeportalen.

I de seneste dage har modeportalen Boozt.com afvist en række kunder, når de har forsøgt at afgive en ordre. Det skriver BT.

Kunderne har simpelthen returneret så meget tøj, at modeportalen har gjort brug af en særlig klausul for Fair Use til at udelukke dem fra at handle.

Hos Boozt ønsker salgs- og marketingchefen ikke at kommentere på enkelte sager. Men normale forbrugere skal ikke være bekymrede.

- Uden at sætte tal på det vil jeg sige, at det handler om at købe tøj på en normal måde. Det, vi forsøger at komme til livs, er så langtfra et normalt forbrug, at det skal man som normal forbruger overhovedet ikke være bekymret, siger Peter G. Jørgensen til BT.

Dårlige anmeldelser

Flere af de udelukkede kunder har fundet vej til Trustpilot, hvor de brokker sig over modeportalens beslutning og kvitterer med dårlige anmeldelser.

I mange af anmeldelserne fremhæver brugerne, at de ikke har haft en chance for at ændre deres vaner, før fælden klappede. En advarsel kunne være på sin plads.

- Har også fået en fairuse mail. Som andre skriver bestiller jeg ofte flere størrelser og modeller og beholder det som passer, skriver en bruger på Trustpilot.

- Jeg troede, det var det der var fidusen ved en webshop, hvor man ikke kan prøve tøj og sko. Ovenikøbet er både min mand og jeg nu spærret, selvom min mand aldrig bestiller noget, skriver brugeren.

LÆS OGSÅ: Nøglefigur trækker sig helt fra Boozt


Link til artikel på BT

Forrige  Til oversigten  Næste
Søgte du web-udgaven af detailfolk.dk? – klik her